неділю, 1 листопада 2015 р.

Щось накшталт передмови...

Шановні гості, відвідувачі мого блогу! 
    Мабуть, кожній людині притаманна схильність рефлексувати. Озираючися на довгі роки свого шкільного життя та досвіду, питаю себе: чи все робила правильно? Та ні, звісно. помилок у кожного з нас вистачає. Помилки - це невід'ємна частина досвіду. 
    Тому і назву свого блогу я зібрала з різних аспектів нашого пізнання: вивчати, навчати, вчитися. Одне без одного не існує. У когось навчаюсь я, комусь передаю свої знання та досвід. І сподіваюся, дещо з  мого досвіду, моїх напрацювань стане  у нагоді моїм колегам, учням. 
    Учительська праця феноменальна своєю різноплановістю: у  рідних шкільних  стінах за довгі роки мені довелося ще й випробовувати себе у ролі сценариста і режисера, журналіста і тренера інтелектуального клубу...  
Сьогодні я виношу частинку свого шкільного життя на Ваш, шановні гості, розсуд та огляд.
З повагою, 
IreneKostenok 


6 коментарів:

  1. Everything you have read about Iryna Mykhailivna is true. And the real truth is that this person, teacher and just a woman is worth of our attention. Talented, smart, kind, tolerant, responsible, pretty, friendly, creative, extra-ordinary in her conclusions... It's not a full list of her qualities. Believe me and leave your comments here!

    ВідповістиВидалити
  2. Пані Ірино! Щаслива нашим спілкуванням. Не часто зустрінеш педагога, настільки пройнятого і відданого своїй справі. Готового ділитися знаннями, досвідом, часом. Ваші глибокі знання англійської не раз виручали мене як журналіста. Наші розмови про сучасну педагогіку не раз ставали мені у нагоді як вихователя.
    Сподіваюсь на плідну співпрацю й надалі.
    Вікторія Сенько.

    ВідповістиВидалити
  3. Свiтлана Сукретна1 грудня 2015 р. о 01:27

    ВЧИТЕЛЬ ВIД БОГА...Именно это описание подходит Ирине Михайловне,как никакое другое!Я очень счастлива тем,что на моем жизненном пути встретился Человек такой глубины,такой доброты,такого ума и таланта!Потомственный Педагог(мама Ирины Михайловны была Образцом Учителя для меня в школьные годы),Кладезь Ума,Труженица(красоту вокруг ее дома,созданную ее руками я фотографировала и показывала в Австралии-восторгу не было предела),Добрейшей Души Человек(вы видели скольких животных она сделала счастливыми?) и,наконец,просто Красавица...Все это она-Ирина Михайловна.Ее ученики-просто счастливчики!У них есть такой УЧИТЕЛЬ.

    ВідповістиВидалити
  4. Ірино Михайлівно, дякую Вам за чудові змістовні уроки. Було весело! Приємно зараз завітати до гімназії і позгадувати разом з Вами цікаві моменти шкільного життя. Дякую, що вклали шматочок своєї душі в кожного з нас та за те, що привили любов до зарубіжної літератури.
    Марина Коломієць.

    ВідповістиВидалити
  5. Світлана Обитоцька27 січня 2016 р. о 22:06

    Ірино Михайлівно! Ви дійсно унікальна людина. Людина, яка все своє життя присвятила своїй улюбленій справі.Від імені декількох поколінь ваших учнів, висловлюю вам щиру подяку за те, що ви даєте дітям глибокі знання. На початку свого педагогічного шляху,ви викладали російську мову та літературу. З того часу пройшло уже близько 30-ти років, а я ці уроки пам’ятаю і досі. Ви взірець для всіх учителів!

    ВідповістиВидалити